Mακρόν: Πραγματοποιείται η δεύτερη συνάντηση κορυφής για το Ουκρανικό

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Η δεύτερη σύνοδος κορυφής για το Ουκρανικό πραγματοποιείται στο Παρίσι με πρωτοβουλία του Εμανουέλ Μακρόν, με τη συμμετοχή 20 ηγετών κρατών και κυβερνήσεων.

Παρόντες στη γαλλική πρωτεύουσα είναι ο Μακρόν, ο Ρουμάνος πρόεδρος Ιλίε Μπολογιάν και ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου Λικ Φρίντεν, ενώ οι υπόλοιποι ηγέτες, όπως ο Έλληνας πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Κύπριος πρόεδρος Νίκος Χριστοδουλίδης, συμμετέχουν μέσω βιντεοσύνδεσης. Στη συνάντηση μετέχουν επίσης οι πρωθυπουργοί του Καναδά, της Νορβηγίας και της Ισλανδίας, καθώς και ηγέτες χωρών της ΕΕ.

Πηγή newsbeast.gr