Μαρτύριο ασθενών λόγω ανακαίνισης στο Γεννηματά της Θεσσαλονίκης (βίντεο)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

 

Σε χώρο βασανιστηρίων αντί νοσηλείας έχει μετατραπεί το Νοσοκομείο Γεννηματά στη Θεσσαλονίκη καθώς βρίσκεται εν μέσω ανακαίνισης.

Κομπρεσέρ και μάστορες έχουν δημιουργήσει έναν ορυμαγδό που ταλαιπωρεί τους ασθενείς που βρίσκονται σε νοσηλεία, ενώ τα πάντα έχουν επικαλυφθεί με σκόνη λόγω των εργασιών.