Μάρω Κοντού: Συνεχίζει τη νοσηλεία στο «Αττικόν» – Παραμένει υπό στενή ιατρική παρακολούθηση

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Στο Νοσοκομείο Αττικόν παραμένει για όγδοη ημέρα η ηθοποιός Μάρω Κοντού, μετά τον τραυματισμό της στο σπίτι της από πτώση που της προκάλεσε κάταγμα στο ισχίο.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η αγαπημένη ηθοποιός νοσηλεύεται σε θάλαμο του καρδιολογικού τμήματος, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει χρειαστεί εισαγωγή σε μονάδα εντατικής θεραπείας ούτε χειρουργική επέμβαση. Οι γιατροί παρακολουθούν στενά την πορεία της υγείας της και αξιολογούν συνολικά την κατάστασή της, ώστε να αποφασιστούν τα επόμενα βήματα της αποκατάστασης.

Το περιστατικό συνέβη στα μέσα Ιουνίου, όταν η ίδια υπέστη σοβαρό τραυματισμό στο σπίτι της και μεταφέρθηκε άμεσα στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο. Από τότε παραμένει υπό ιατρική φροντίδα, με την κατάστασή της να χαρακτηρίζεται σταθερή.

Παρά τη δοκιμασία, η Μάρω Κοντού παραμένει σε καλή διάθεση και δέχεται τη στήριξη συγγενών και φίλων, ενώ όλοι εύχονται σύντομα να επιστρέψει στην καθημερινότητά της.