Θεσσαλονίκη: Δύο 15χρονες στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ – Σύλληψη εργαζόμενης σε ψιλικατζίδικο

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που φέρεται να προμηθεύτηκαν από κατάστημα ψιλικών στην περιοχή της Νεάπολης.

Σύμφωνα με τις αρχές, στο περιστατικό εμπλέκεται ακόμη μία ανήλικη, ενώ οι τρεις κοπέλες είχαν καταναλώσει αλκοόλ πριν εμφανίσουν έντονη αδιαθεσία, με αποτέλεσμα να χρειαστεί η μεταφορά των δύο εξ αυτών στο νοσοκομείο για ιατρική παρακολούθηση.

Για την υπόθεση συνελήφθη μια 21χρονη εργαζόμενη στο κατάστημα, η οποία κατηγορείται ότι προμήθευσε τις ανήλικες με αλκοολούχο ποτό. Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παραβίαση της νομοθεσίας σχετικά με τη διάθεση αλκοόλ σε ανηλίκους.

Οι έρευνες των αρχών συνεχίζονται για τη διαλεύκανση όλων των συνθηκών του περιστατικού.