ΚΥΝΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ – Ο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΒΑΦΤΙΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ «ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ» ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ!

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Ο «κατάσκοπος» του Voice News παρακολούθησε την τελευταία ανάρτηση του Γεωργιάδη και ένα είναι το συμπέρασμα: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει ξεπεράσει κάθε όριο πολιτικής απρέπειας. Εκεί που όλη η χώρα περίμενε να δει αν θα υπάρξει έστω και ένα ψήγμα μεταμέλειας για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, ο Υπουργός Υγείας βγήκε μπροστά ως ο απόλυτος «εξολοθρευτής» της λογικής, βαφτίζοντας το ρουσφέτι και την παράνομη παρέμβαση ως… «ιερό βουλευτικό καθήκον».

Το «νόμιμο» ρουσφέτι και η κλοπή της προτεραιότητας 

Σπύρο, η θεωρία σου περί «πολιτικής διαμεσολάβησης» είναι ο ορισμός του κυνισμού. Ισχυρίζεστε ότι το να σηκώνει ένας βουλευτής το τηλέφωνο για να «βοηθήσει» έναν ψηφοφόρο του στις πληρωμές είναι μέρος της φυσιολογικής του λειτουργίας. Ας το πούμε λοιπόν όπως είναι: Κάθε φορά που ένας βουλευτής της ΝΔ παρεμβαίνει στον ΟΠΕΚΕΠΕ, ουσιαστικά κλέβει τη σειρά ενός έντιμου πολίτη. Παρακάμπτει την ισονομία για να εξυπηρετήσει το «δικό του παιδί», καταστρέφοντας κάθε έννοια δίκαιου κράτους. Αυτό δεν είναι «βοήθεια», είναι η ρίζα της σήψης που κρατάει τη χώρα δέσμια του 1950.

Επίθεση στην Ευρώπη για να σωθεί το «μαγαζί»

Το θράσος σας να κατηγορείτε την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και τη Λάουρα Κοβέσι για «υποκρισία» επειδή κάνουν τη δουλειά τους, εκθέτει την Ελλάδα διεθνώς. Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ελέγχει τα χρήματα των Ευρωπαίων φορολογουμένων που εσείς διαχειρίζεστε σαν να είναι οικογενειακή περιουσία. Το να βαφτίζετε τις πιέσεις στον ΟΠΕΚΕΠΕ «πολιτική δραστηριότητα» για να αποφύγετε τον Ποινικό Κώδικα είναι μια επικίνδυνη διολίσθηση που αποδεικνύει ότι για το Μαξίμου, η «αριστεία» σταματά εκεί που αρχίζουν τα συμφέροντα των «ημετέρων».

Ο ωμός εκβιασμός: «Μην τολμήσετε να μας ξαναελέγξετε» 

Αλλά η πραγματική «βόμβα» κρύβεται στην απειλή σας: Η δήλωση ότι δεν θα ξαναψηφίσετε άρση ασυλίας αν οι κατηγορίες έχουν το ίδιο μοτίβο, είναι ένας ανοιχτός εκβιασμός προς τη Δικαιοσύνη. Προαναγγέλλετε συγκάλυψη για τις μελλοντικές δικογραφίες (που ξέρουμε ότι έρχονται για τους υδρομετρητές και τις νέες απάτες του ΟΠΕΚΕΠΕ) πριν καν φτάσουν στη Βουλή! Ουσιαστικά λέτε στους δικαστές να σταματήσουν την έρευνα, γιατί το Μαξίμου θα υψώσει τείχος προστασίας.

Συγγνώμη στους «δικούς μας», περιφρόνηση στον λαό 

Αντί να ζητάτε συγγνώμη από τους χιλιάδες έντιμους πολίτες που περιμένουν καρτερικά στις ουρές των δημόσιων υπηρεσιών, ζητάτε συγγνώμη από τους ελεγχόμενους συναδέλφους σας για την «ταλαιπωρία». Αυτή είναι η σταθερότητα που υπόσχεται ο Μητσοτάκης: Ένα κράτος-φέουδο όπου το τηλέφωνο του βουλευτή είναι πάνω από τον νόμο.
Ο Σπύρος εκτέλεσε την εντολή του Μαξίμου να ψηφίσει «ΝΑΙ» για να μη φανεί το ρήγμα, αλλά το έκανε «αγιάζοντας» τη διαφθορά. Ο κυνισμός σας, κ. Γεωργιάδη, δεν έχει όρια, αλλά ούτε και η οργή του λαού που σας βλέπει να γελάτε κατάμουτρα στην έννοια της δικαιοσύνης.