Οι Χούθι της Υεμένης «συνέλαβαν» επτά εργαζόμενους του ΟΗΕ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Επτά Υεμενίτες που εργάζονται για τον ΟΗΕ στην πρωτεύουσα Σαναά συνελήφθησαν με την κατηγορία της «κατασκοπείας υπέρ του Ισραήλ», σύμφωνα με πηγή των υπηρεσιών ασφαλείας των ανταρτών.

Ο ΟΗΕ δεν έχει κάνει προς το παρόν κάποιο σχόλιο, ενώ η αναγνωρισμένη κυβέρνηση της Υεμένης κατήγγειλε μια «νέα κλιμάκωση».

«Επτά εργαζόμενοι στα Ηνωμένα Έθνη, όλοι τους Υεμενίτες, συνελήφθησαν από χθες τη νύχτα μέχρι σήμερα το απόγευμα για κατασκοπεία υπέρ του Ισραήλ» ανέφερε αυτή η πηγή μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο.

Άλλη πηγή των Χούθι επιβεβαίωσε ότι εργαζόμενοι του ΟΗΕ συνελήφθησαν, χωρίς να διευκρινίσει τον αριθμό τους.