Κουστουρίτσα «καρφώνει» τη Δύση: «Η woke ατζέντα είναι σχέδιο της CIA για μείωση του πληθυσμού»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Κουστουρίτσα από τα Χανιά: «Η woke ατζέντα είναι δημιούργημα της CIA για τον έλεγχο και τη μείωση του πληθυσμού της Γης»

«Δεν μπορείς να ζητάς από ένα δεκάχρονο παιδί να αποφασίσει αν είναι αγόρι, κορίτσι ή… ζωάκι», δήλωσε ο διάσημος σκηνοθέτης Εμίρ Κουστουρίτσα στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στα Χανιά, προκαλώντας αίσθηση με τις τοποθετήσεις του.

Ο πολυβραβευμένος δημιουργός βρίσκεται στην Κρήτη για το 13ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων, όπου θα τιμηθεί σε ειδική εκδήλωση. Μιλώντας για 78 λεπτά σε δημοσιογράφους και μαθητές, αναφέρθηκε στον κινηματογράφο, την πολιτική, την τεχνητή νοημοσύνη αλλά και στη λεγόμενη woke ατζέντα, την οποία χαρακτήρισε «κατασκεύασμα της CIA».

«Η ελευθερία είναι ευτυχία», είπε ο 70χρονος Σέρβος δημιουργός, δηλώνοντας «εθισμένος στην Ελλάδα» και υπερήφανος για την ανεξαρτησία του. «Δεν θα αντάλλασσα τη ζωή μου, ακόμη κι αν μου έδιναν τη θέση του πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο. Θέλω να ζω ελεύθερα, να κυκλοφορώ χωρίς φρουρούς και να επιλέγω μόνος πού θα πάω», πρόσθεσε.


«Η woke ατζέντα είναι εργαλείο χειραγώγησης»

Ο Κουστουρίτσα υποστήριξε ότι η woke κουλτούρα δεν προήλθε από κοινωνικά κινήματα, αλλά από ένα παγκόσμιο σχέδιο για την ισοπέδωση των πολιτισμών και τον έλεγχο των ανθρώπων.
«Η woke ατζέντα δημιουργήθηκε από τη CIA. Δεν είναι αυθεντικό κίνημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αλλά ένα εργαλείο που διαλύει την οικογένεια και δημιουργεί ευάλωτα άτομα, εύκολα στη χειραγώγηση. Ο τελικός στόχος είναι η μείωση του πληθυσμού της Γης», τόνισε.

Επέκρινε επίσης τη σεξουαλική πολυμορφία ως «τεχνητό παιχνίδι της Δύσης» και δήλωσε πως ο ορθόδοξος κόσμος θα αντέξει. «Δεν μπορείς να βάζεις διλήμματα σε ένα παιδί για το φύλο του. Αυτά είναι ψεύτικες επιλογές. Ακόμα κι εγώ, αν μου τα έθεταν, θα μπερδευόμουν», είπε χαρακτηριστικά.


«Το Χόλιγουντ σκοτώνει το σινεμά»

Ο σκηνοθέτης κατηγόρησε το Χόλιγουντ ότι έχει ευτελίσει τον κινηματογράφο.
«Οι σύγχρονες ταινίες είναι επιφανειακές. Προσπαθούν να δείξουν ότι όλος ο κόσμος είναι Χόλιγουντ, αλλά αυτό είναι ψέμα. Δεν αντικατοπτρίζουν τα υπαρξιακά προβλήματα των ανθρώπων», είπε.
Αναφερόμενος στο δικό του έργο, τόνισε πως «για να κάνεις αληθινό σινεμά πρέπει πρώτα να “πεθάνεις”. Να βγάλεις από μέσα σου την ψυχή σου».

Αποκάλυψε επίσης ότι η επόμενη ταινία του, βασισμένη στο έργο Η Τελευταία Στιγμή του Βαλεντίν Ρασπούτιν, θα γυριστεί στη Σερβία και θα έχει έντονο προσωπικό χαρακτήρα.


Για τα φεστιβάλ και τον κινηματογράφο

«Μου αρέσουν τα μικρά φεστιβάλ. Προσφέρουν αυθεντικότητα και πάθος για το σινεμά. Το κινηματογραφικό κοινό έχει αλλάξει, όμως τα φεστιβάλ είναι ακόμη ο πυρήνας της κινηματογραφικής κουλτούρας», είπε.
Θυμήθηκε επίσης την εποχή που πήγαινε σινεμά για να συναντήσει την κοπέλα που αγαπούσε: «Ο έρωτας είναι πάντα η κινητήρια δύναμη του κινηματογράφου».


Για την τεχνητή νοημοσύνη

Ερωτηθείς για την Τεχνητή Νοημοσύνη, δήλωσε:
«Η AI δεν μπορεί να ξεχωρίσει το καλό από το κακό, ούτε να διδάξει το σωστό και το λάθος. Δεν μπορούμε να την απορρίψουμε, αλλά πρέπει να αντισταθούμε στην πιθανότητα οι μηχανές να γίνουν σοφότερες από εμάς».


Για την COVID-19

Αναφερόμενος στην πανδημία, ο Κουστουρίτσα υποστήριξε πως «η COVID-19 δημιουργήθηκε σε εργαστήριο», και πρόσθεσε χαρακτηριστικά:
«Πρόβατα, μην φοβάστε τον λύκο – τον βοσκό να φοβάστε».


Για τις αμερικανικές βάσεις

Τέλος, σχολίασε τη γεωπολιτική παρουσία των ΗΠΑ:
«Οι αμερικανικές βάσεις, στη Σούδα και σε όλο τον κόσμο, έχουν μερικές δεκαετίες ζωής ακόμα. Ελπίζω οι Αμερικανοί να είναι αρκετά έξυπνοι για να αποσύρουν τα στρατεύματά τους πίσω στη χώρα τους. Οι ίδιοι θα επιβιώσουν μόνο αν κλείσουν τις 880 βάσεις τους».