Λεωφορείο του ΟΑΣΑ «καρφώθηκε» σε πολυκατοικία στου Παπάγου!

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Από την πρόσκρουση σημειώθηκαν υλικές ζημιές στο ισόγειο και τον 1ο όροφο του κτηρίου καθώς και στο παρκαρισμένο ΙΧ

 

Λεωφορείο έπεσε πάνω σε πολυκατοικία στου Παπάγου το απόγευμα της Δευτέρας.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, το ατύχημα συνέβη όταν το λεωφορείο, που ήταν σταθμευμένο στην πλατεία Κονίτσης, άρχισε να κυλά στον κατηφορικό δρόμο μέχρι που κατέληξε πάνω σε πολυκατοικία και ένα σταθμευμένο όχημα.

Από την πρόσκρουση σημειώθηκαν υλικές ζημιές στο ισόγειο και τον 1ο όροφο του κτηρίου καθώς και στο παρκαρισμένο ΙΧ. Ένοικος του κτηρίου περιέγραψε στην ΕΡΤ πως «ο οδηγός μας είπε ότι έβαλε χειρόφρενο αλλά αυτό λύθηκε».

Σύμφωνα με τον ίδιο η πρόσκρουση ήταν τόσο ισχυρή ώστε «νομίσαμε ότι γίνεται σεισμός»

 

 

newsbomb.gr