«ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ» έκλεψαν καρδιογράφο από νοσοκομείο

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Δύο μέλη πληρώματος ιδιωτικού ασθενοφόρου, μία 37χρονη και ένας 44χρονος, κατηγορούνται για την κλοπή καρδιογράφου αξίας 1.800 ευρώ από νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, την ώρα που αποχωρούσαν αφού μετέφεραν ασθενή.

Ο καρδιογράφος και το ασθενοφόρο εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν σε χώρο στάθμευσης στα Πεύκα, που χρησιμοποιούσε η 37χρονη. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία.

Πηγή newsbeast.gr