Παιδιατρική κλινική «βούλιαξε» στα απόβλητα – Το ΕΣΥ πνίγεται-κυριολεκτικά!

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε το Σάββατο 17 Μαΐου στην Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Ρίου, όταν θάλαμοι της μονάδας πλημμύρισαν από λύματα που προήλθαν από τις τουαλέτες, προκαλώντας έντονη δυσοσμία και αναστάτωση, όπως μεταδίδει τοπικό ρεπορτάζ.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τα λύματα δεν περιορίστηκαν μόνο στον χώρο της Παιδιατρικής, αλλά επεκτάθηκαν και στον κάτω όροφο του κτιρίου, όπου στεγάζεται το Ογκολογικό Τμήμα, προκαλώντας ανησυχία στο υγειονομικό προσωπικό, δεδομένης της αυξημένης ευαισθησίας των νοσηλευόμενων παιδιών και ογκολογικών ασθενών.

Μέχρι στιγμής παραμένει άγνωστο τι προκάλεσε τη διαρροή, ενώ η ανησυχία για τις συνθήκες υγιεινής στον χώρο περίθαλψης είναι έντονη, καθώς πρόκειται για μονάδες όπου νοσηλεύονται άτομα με αυξημένες ανάγκες προστασίας από λοιμώξεις.

Το πρωί της Κυριακής, στο σημείο κατέφθασε ιδιωτικό συνεργείο αποχέτευσης, το οποίο προχώρησε σε αποκατάσταση της βλάβης και σε απολύμανση των πληγέντων χώρων, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.