Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Πάλης – Το χρυσό πήρε η Μαρία Πρεβολαράκη

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Η Μαρία Πρεβολαράκη κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία των 53 κιλών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Πάλης στην Μπρατισλάβα, κάνοντας το όνειρο της πραγματικότητα.

Στον τελικό, νίκησε την Ρουμάνα Αντρέα Μπεατρίς Άνα με σκορ 4-3, κερδίζοντας το πρώτο χρυσό της στην καριέρα της.

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια, μετά από αρκετές συμμετοχές σε τελικούς Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, πρόσθεσε το χρυσό στην τροπαιοθήκη της, η οποία περιλάμβανε ήδη 4 αργυρά και 4 χάλκινα μετάλλια.

Με αυτή τη νίκη, η Πρεβολαράκη έκανε ιστορία, κλείνοντας 13 χρόνια προσπαθειών για το χρυσό.

Αναλυτικά τα μετάλλια της  Μαρίας Πρεβολαράκη στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα:

Χρυσό
Μπρατισλάβα 2025

Αργυρά
Τιφλίδα 2013
Βάνταα 2014
Βαρσοβία 2021
Βουδαπέστη 2022

Χάλκινα
Νόβι Σαντ 2017
Καπσίρκ 2018
Ζάγκρεμπ 2023
Βουκουρέστι 2024

Πηγή newsbeast.gr