Δευτέρα , 25 Ιανουαρίου 2021

4 Έλληνες εφοπλιστές έσπασαν το εμπάργκο στον Μαδούρο- Ηχηρά ονόματα στη ΜΑΥΡΗ ΛΙΣΤΑ των ΗΠΑ…

Στη μαύρη λίστα της αμερικανικής κυβέρνησης μπήκαν τέσσερις ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων. Πλοία των εταιρειών αυτών παραβίασαν το εμπάργκο κατά της Βενεζουέλας

 και διακίνησαν αργό πετρέλαιο εμπορίας της κυβέρνησης του Νικολά Μαδούρο.

Το Γραφείο Ελέγχου Ξένων Περιουσιακών Στοιχείων (OFAC) του αμερικανικού Υπουργείου Οικονομικών προχώρησε στην επιβολή κυρώσεων κατά των ναυτιλιακών εταιρειών με την κατηγορία της μεταφοράς αργού πετρελαίου από τη Βενεζουέλα.

Τα πλοία που ενεγράφησαν στη «μαύρη λίστα» είναι δύο πολύ μεγάλα πετρελαιοφόρα VLCCs, το Seahero του 2006 και το Voyager I του 2003 (με ικανότητα μεταφοράς 2 εκατ. βαρέλια αργού), ένα Suezmax του 2017, το Chios I, που μεταφέρει 1 εκατ. βαρέλια, και ένα Aframax του 2007, το Athens Voyager, που μεταφέρει 750.000 βαρέλια.

Οι διαδρομές που ακολούθησαν

Στο Signal Ocean είχαν καταγραφεί τα δρομολόγια των δεξαμενόπλοιων με τη μεταφορά αργού πετρελαίου από τη Βενεζουέλα στην Ασία.

Το Voyager 1 φαίνεται να παρέλαβε το φορτίο του στο τέρμιναλ Jose της Βενεζουέλας στις 29/12/2019, στις 17/2/2020 και στις 5/4/2020. Στο πρώτο ταξίδι έκανε μεταφορές STS στο Τόγκο της Δυτικής Αφρικής στα δεξαμενόπλοια Suezmax, Fontana και Petalidi. Στο δεύτερο ταξίδι φαίνεται μια μεταφορά STS στο Τόγκο στο VLCC Solana. Τα τάνκερ που πήραν το αργό είτε πήγαν εν συνεχεία στο Sungai Lingii, στη Μαλαισία, και από εκεί στην Κίνα ή απευθείας στην Κίνα.
To Athens Voyager παρέλαβε αργό από το Puerto Miranda της Βενεζουέλας στις 26 Ιανουαρίου και έκανε μεταφορά STS από το τάνκερ Eurosea που διαχειρίζεται η ελληνική Eurotankers.

Seahero: Το δεξαμενόπλοιο που διαχειρίζεται η Thenamaris φόρτωσε στο τέρμιναλ Jose της Βενεζουέλας στις 15 Φεβρουαρίου και πραγματοποίησε μεταφορές STS σε Sungai Lingii και Σιγκαπούρη με το Aframax CE-Niriis, το οποίο διαχειρίζεται η ελληνική Centrofin και το Maran Cygnus, ένα VLCC το οποίο διαχειρίζεται η Maran Tankers. Η Maran είναι μία απο τις μεγαλύτερες εταιρείες δεξαμενόπλοιων και ανήκει στον Γιάννη Αγγελικούση.

Chios I: Το δεξαμενόπλοιο παρέλαβε φορτίο στο τέρμιναλ Jose της Βενεζουέλας στις 17/2 και απέπλευσε για Sungai Lingii. Εκεί, σύμφωνα πάντα με το Signal Ocean, έκανε μεταφόρτωση STS του φορτίου του στο Trident Symphony, το οποίο διαχειρίζεται η τουρκική Medship Shipping and Trading, το οποίο μετά πήγε να ξεφορτώσει στην Κίνα.

Το θέμα ήρθε στο φως από ένα εκ των εγκυρότερων ναυτιλιακών περιοδικών παγκοσμίως, τo νορβηγικό TradeWinds, το οποίο αποκάλυψε ότι τέσσερα τάνκερ Ελλήνων εφοπλιστών είναι στη μαύρη λίστα των αμερικανικών Αρχών για συναλλαγές με την Βενεζουέλα.

Ποιοι είναι όμως οι εφοπλιστές; Tα ονόματα… ΕΔΩ

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου...
Shares