Πέμπτη , 28 Μαρτίου 2024
Τελευταία Νέα

Αυτά είναι τα δύο ΓΙΓΑΝΤΙΑ ΕΡΓΑ που θα γίνουν στην Ευρώπη και θα αλλάξουν άρδην το ευρωπαϊκό τοπίο… (VIDEOS)

Από την εποχή της πτώσεως του τείχους του Βερολίνου η Ευρώπη άρχισε να επισκευάζει μεμονωμένα τα δίκτυα μεταφορών που σήμερα ενώνουν την Ανατολή με τη Δύση.Ένα πολύ σημαντικό σιδηροδρομικό έργο ενώσεως Παρισιού-Μόσχας έδωσε το έναυσμα για τη νέα εποχή. Στον παρακάτω χάρτη θα δείτε πως σήμερα έχουν ενωθεί με σημαντικά έργα υποδομής η Σουηδία με τη Μάλτα.

Αυτό το διάστημα όμως ετοιμάζονται άλλα δύο σημαντικά έργα που θα αλλάξουν το τοπίο στις μεταφορές στην Ευρωπαϊκή ήπειρο. Το πρώτο είναι το σχέδιο Fehmarnbelt που συμφωνήθηκε από τις κυβερνήσεις της Γερμανίας και της Δανίας. Με τη χρηματοδότηση της κυβέρνησης της Δανίας η κατασκευή θα περιλαμβάνει τη βύθιση μεγάλων τμημάτων μονάδων σήραγγας στον πυθμένα της θάλασσας. Όταν ολοκληρωθεί το 2028, αυτή θα είναι η μεγαλύτερη βυθισμένη σήραγγα στον κόσμο. Με τις σχετικές βελτιώσεις στις οδικές και τις σιδηροδρομικές γραμμές, θα μειώσει τη διαδρομή με τραίνο Αμβούργου-Κοπεγχάγης σε 2 ώρες και 40 λεπτά από τις 4 ώρες και 30 λεπτά. Από το έργο αυτό οι ειδικοί αναμένουν ότι η οδική κυκλοφορία κατά μήκος του στενού το 2030 θα υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με το 2011.

https://www.youtube.com/watch?v=_XUiMncXp7A

Το δεύτερο σημαντικό έργο θα γίνει μεταξύ Αυστρίας και Ιταλίας. Από το Innsbruck στην Αυστρία το τραίνο σκαρφαλώνει μέχρι το Pass Brenner όπου υπάρχει ένα απότομο ορεινό πέρασμα κατά μήκος μιας κοιλάδας. Το τραίνο σήμερα πηγαίνει υπερβολικά αργά στο σημείο αυτό με αποτέλεσμα μετά από δύο ώρες να φτάνεις απ’ το Innsbruck, στη Fortezza της Ιταλίας. Οι δρόμοι δεν είναι και οι καλύτεροι, όπως καταλαβαίνετε.
Ως εκ τούτου υπάρχει ένα σημαντικό σχέδιο να κατασκευαστεί μια βασική σήραγγα στο Brenner Pass, η οποία θα χρηματοδοτηθεί κατά 40% από την Ε.Ε. και η υπόλοιπη από την αυστριακή και την ιταλική κυβέρνηση. Θα είναι μήκους 64 χλμ. και θα είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο όταν θα ανοίξει το 2026.

Μόνο αυτή η σήραγγα θα αλλάξει άρδην το ενδοευρωπαϊκό εμπόριο αυξάνοντας τον ημερήσιο αριθμό των αμαξοστοιχιών μέσω του περάσματος από 240 ημερησίως σε 591, τα οποία μεταφέρουν κυρίως προϊόντα. Μετά τα δύο αυτά σημαντικά έργα θα έχει μείνει η βελτίωση του δικτύου από τη Νάπολη μέχρι τη Σικελία για να ολοκληρωθεί η καλύτερη σύνδεση Σουηδίας – Μάλτας. Όμως αυτό το έργο δεν προβλέπεται να γίνει σύντομα…
Με πληροφορίες από Economist

Shares