Παρασκευή , 30 Οκτωβρίου 2020

Ωμός εκβιασμός σε ΜΜΕ να μη διαφημίζουν ελληνική μπύρα…

Ωμός εκβιασμός σε ΜΜΕ να μη διαφημίζουν ελληνική μπύρα…

Η στροφή των Ελλήνων τα τελευταία χρόνια στα ελληνικά προϊόντα μοιραία επηρέασε και την αγορά της μπίρας. Μια αγορά στην οποία έτσι κι αλλιώς επικρατούσαν καταχρηστικές πολιτικές από τις πολυεθνικές εταιρίες που ηγούνται στο χώρο…

Η εν λόγω στροφή όμως στις συνήθειες των καταναλωτών, όχι μόνο δεν αντιμετωπίζεται με όρους επιχειρηματικότητας, αλλά αντίθετα παρατηρούνται και φαινόμενα – ακραίων, αθέμιτων συμπεριφορών!

Χαρακτηριστική είναι η πίεση που δέχθηκαν από media shop και όχι μόνο, ΜΜΕ που αποφάσισαν να φιλοξενήσουν την τελευταία καμπάνια της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης. Σύμφωνα με πληροφορίες σε ορισμένες περιπτώσεις ασκήθηκε έως και ωμός εκβιασμός σε Μέσα για να μη συμμετάσχουν στην προβολή της ελληνικής εταιρίας… Και απειλήθηκαν με απόσυρση διαφημιστικών πακέτων και ακύρωση συμφωνιών!

enimerosi24.gr

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου...
Shares