Τετάρτη , 23 Σεπτεμβρίου 2020
Τελευταία Νέα

Ανικανότητα ή σχέδιο η καταστροφή στη Μάνδρα; Ο Κ. ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ απαντά…

Ανικανότητα ή σχέδιο η καταστροφή στη Μάνδρα; Ο Κ. ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ απαντά...

Άλλη μία έντονη βροχόπτωση στην Αττική, άλλη μία φορά που πνίγηκε η Μάνδρα.

Μετά τις πλημμύρες του Νοεμβρίου, που θρηνήσαμε νεκρούς, ελπίζαμε πως οι εργασίες προστασίας της ζωής και της περιουσίας των πολιτών θα είχαν προχωρήσει, για να μην πούμε ολοκληρωθεί.

Σε ποιο σημείο βρίσκονται τα έργα; Ας δούμε την ανακοίνωση της Περιφέρειας.

«Τα έργα για την αντιπλημμυρική θωράκιση της Μάνδρας προχωράνε με ρυθμούς-ρεκόρ για τα ελληνικά δεδομένα και βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από τη σύμβαση με τον εργολάβο και την έναρξή τους».

Είναι σαφές πως η Πολιτεία δείχνει για άλλη μια φορά μία ολιγωρία απίστευτη, που όμως κοστίζει.

Μήπως όμως δεν είναι ολιγωρία λόγω ανικανότητας; Για να εξετάσουμε ένα σενάριο συνωμοσιολογικό, που αφορά την περιοχή.

Βλέπετε,ο ΟΣΕ στις 13 Οκτωβρίου 2017 υπέγραψε σύμβαση με ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία για την κυκλοφορία των εμπορευματικών τρένων της στο δίκτυό του.

Στις 27/6/2018 ο ΟΣΕ, μέσω του προέδρου του, Γιώργου Κακουλάκη, επισήμανε ότι «η έναρξη λειτουργίας της νέας σιδηροδρομικής επιχείρησης σηματοδοτεί το άνοιγμα της αγοράς στον τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών και την εφαρμογή, στην πράξη πλέον, των κοινοτικών κανόνων στη διαχείριση της σιδηροδρομικής υποδομής και στις δραστηριότητες των σιδηροδρομικών μεταφορών».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μεταξύ άλλων, δήλωσε πως «μέσα στο καλοκαίρι η σύμβαση για το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο θα έρθει στη Βουλή για να αρχίσει να υλοποιείται από Σεπτέμβρη, Οκτώβρη το έργο».

Όπως γίνεται αντιληπτό, στο συνωμοσιολογικό σενάριο που διακινείται, θα έρχεται το πλοίο της κινεζικής COSCO στην Ελευσίνα, θα ξεφορτώνει τα εμπορευματοκιβώτιά του, αυτά θα αποθηκεύονται προς ταξινόμηση στο Θριάσιο Πεδίο, θα μεταφορτώνονται σε τρένα ιταλο-γερμανικών συμφερόντων και θα φεύγουν για τη Θεσσαλονίκη κι από εκεί για τα Σκόπια της… «Βορείου Μακεδονίας». Μετά,«βουρ» για Βερολίνο. Η Μάνδρα, η Μαγούλα, ο Ασπρόπυργος και η Νέα Πέραμος είναι οι περιοχές ενδιαφέροντος και είναι οι περιοχές που πνίγονται συνεχώς, χωρίς ούτε ένα έργο να έχει γίνει.

Φυσικά τα συνωμοσιολογικά σενάρια δεν σημαίνει πως είναι και η πραγματικότητα. Μπορεί απλά η Πολιτεία να επιδεικνύει για άλλη μια φορά τη γνωστή ολιγωρία και ανικανότητά της, η οποία είναι διαχρονική και διακομματική.

Ωστόσο και οι συμπτώσεις είναι μεγάλες. Πραγματικά ελπίζουμε να έχουμε άδικο και να είναι ανικανότητα, όχι σχέδιο.

Εδώ θα είμαστε σε δέκα χρόνια να δούμε τι έχει γίνει.

του Κυριάκου Βελόπουλου
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Παρασκήνιο

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου...
Shares