Δευτέρα , 9 Δεκέμβριος 2019

Άρθρο-ΣΟΚ! Το αντρικό μακιγιάζ η νέα μόδα…;

Ο Tom Ford και η Chanel έχουν ξεκινήσει τα αρσενικά καλλυντικά και το εγχείρημα κυριαρχεί στις τηλεοπτικές εκπομπές. Ταιριάζει όμως το eyeliner σε όλους; Ένας συγγραφέας το δοκίμασε…

Βλέπω τον άνθρωπο στον καθρέφτη. Και φαίνεται υπέροχος, για να είμαι ειλικρινής. Είναι πώς αισθάνομαι ότι πρέπει να κοιτάξω, όταν είμαι πιο αισιόδοξος. Υπάρχει μια ομαλή λάμψη στα μάγουλά μου. Τα μάτια μου είναι λαμπερά, τα φρύδια μου κανονικά. Και ο λόγος που φαίνομαι τόσο καλός; Επειδή ένας καλλιτέχνης μακιγιάζ έχει αφιερώσει 40 λεπτά στο πρόσωπό μου.

Για τον περασμένο αιώνα, το μακιγιάζ ήταν ως επί το πλείστον το πλέγμα μόνο του μισού πληθυσμού. Ακόμη και όταν η κοινωνία έχει γίνει πιο φεμινιστική, η χρήση των καλλυντικών των γυναικών έχει γίνει ακόμη πιο παραγωγική, ενώ οι άντρες συνεχίζουν να πηγαίνουν αυθεντικά, περιστασιακά προσκρούουν σε λίγο moisturizer και ελπίζουν για το καλύτερο. Αλλά αυτό μπορεί να αλλάζει, καθώς οι μάρκες από την Chanel και τον Tom Ford ξεκινούν αρσενικές γραμμές καλλυντικών.

Για έναν αυξανόμενο αριθμό ανδρών, το μακιγιάζ γίνεται ο κανόνας. Τα αρσενικά καλλυντικά εξακολουθούν να αποτελούν λιγότερο από το 1% της παγκόσμιας αγοράς ομορφιάς αξίας 465 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αν και το 15% των ανδρών κάτω των 45 ετών από το Ηνωμένο Βασίλειο αγόρασε μακιγιάζ το 2016.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο πιο διάσημος άνδρας ομορφιάς είναι Gary Thompson, ο οποίος έχει καμπάνιες με τις L’Oréal και Superdrug. Άρχισε να φοράει μακιγιάζ εξαιτίας του κακού δέρματος, αλλά τώρα αγαπά τον τρόπο που τον κάνει να αισθάνεται. Λέει ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ στην εποχή που φορά μακιγιάζ. Ο Thompson είναι μοντέλο και δηλώνει γκέι. “Το Μακιγιάζ συνδέεται με την παράξενη κουλτούρα – είναι τόσο ισχυρή μορφή έκφρασης”, προσθέτει.

Το ερώτημα, ωστόσο, είναι το αν τα αγόρια Towie και οι υψηλού προφίλ vloggers που ασχολούνται με τις mainstream μάρκες ομορφιάς θα μπορούσαν να σηματοδοτήσουν ένα σημείο ανατροπής όπου το αρσενικό μακιγιάζ γίνεται πιο εμπορικά βιώσιμο.

Ο Bunny Kinney, συντάκτης του περιοδικού Dazed Beauty, λέει ότι αρχίζει να ακούει τις μεγάλες μάρκες να μιλάνε για το μακιγιάζ των ανδρών. “Παρά την εκπληκτική, ριζική πρόοδο που έχει σημειωθεί όσον αφορά τη μη συμμόρφωση των φύλων, η ομορφιά εξακολουθεί να υπάρχει σε αυτό το mainstream δυαδικό. Για πράγματα όπως η ανδρική θεμελίωση, η απαλλαγή από αυτό το στίγμα θα είναι δύσκολο. ”

Μία μάρκα πιστεύει ότι μπορεί να νικήσει την ανυπομονησία των ανδρών για το μακιγιάζ. Ονομάζεται MMUK. Πωλείται αποκλειστικά μέσω της Asos, έχει γίνει η μεγαλύτερη μάρκα μακιγιάζ με έμπνευση για άνδρες στην Ευρώπη, με τζίρο πέρυσι £ 1 εκ. Ο MMUK προσπάθησε να γίνει ελκυστικό σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Το 2017, πήρε μια συμφωνία διανομής με την Asos.

Ένας άνθρωπος που θέλει να φέρει μακιγιάζ από τις σκιές είναι Jay Jay Revlon. Αφού ολοκλήρωσε μια καριέρα τεχνίτη νυχιών νωρίτερα φέτος, ίδρυσε το μοναδικό αρσενικό σαλόνι καρφιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, ως ένα popup στη γωνία μιας παμπ. Οι τεχνικοί ήταν άντρες, και οι άνθρωποι μπορούσαν να παραγγείλουν μια πίντα ενώ είχαν τα νύχια τους κοίταξε.

Όπως και το MMUK, ο Revlon διαπίστωσε ότι έφτιαχνε μια σειρά πελατών. Ο Revlon αναφέρει ότι ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι ένας μόνιμος χώρος, “όπου οι άνδρες έρχονται και κάνουν τα νύχια τους, αλλά μπορούν επίσης να κάνουν και άλλα πράγματα. Μπορεί να είναι ένας κοινωνικός χώρος, ένας ασφαλής χώρος για τους LGBT ανθρώπους. Το όνειρό του είναι να έχει ένα σαλόνι όπου οι άνδρες μπορούν να πάνε για να πάρουν το μακιγιάζ τους ταξινομημένο.
(μετάφραση από theguardian.com)

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου...
Shares